اخبار

اعلام همکاری نرم‌افزاری SICAT با Vatech America

شرکت Vatech America، یکی از پیشگامان نوآوری و تولید تجهیزات دندانپزشکی، همکاری نرم‌افزاری خود را با SICAT اعلام کرده است. Vatech مجموعه نرم‌افزاری SICAT را با نرم‌افزار تصویربرداری سه‌بعدی Ez3D-iTM که نرم‌افزار سه بعدی اصلی شرکت Vatech است، یکپارچه کرده است. مجموعه SICAT (ایمپلنت، اندو و ایرفلو) همراه با راهنماهای جراحی و ابزارهای درمانی SICAT، برای برنامه‌ریزی دقیق ایمپلنت و درمان در دسترس کاربران محصولات CBCT سه‌بعدی Vatech  قرار خواهد گرفت.

به لطف فرآیند کاری SICAT، پزشکان دارای تجهیزات CBCT Vatech از تشخیص و برنامه‌ریزی در محیط سه‌بعدی با استفاده آسان و ماژول‌های نرم‌افزاری جدیدا تکمیل یافته SICAT بهره‌مند می‌شوند. SICAT با بهره‌گیری از هوش مصنوعی راهنماهای جراحی دقیق و سریعی را برای جراحی ایمپلنت و اندودنتیک ایجاد می‌کند و همچنین تحلیل راه‌های هوایی را برای مدیریت OSA از طریق ابزار درمانی پیشرو در صنعت، یعنی OPTISLEEP SICAT، فراهم می‌آورد. این راه‌حل‌ها با هم، سطح جدیدی از مراقبت بیمار را ارائه می‌دهند که اغلب نتایج در همان روز به دست می‌آید. این فناوری‌های ترکیبی به تقویت رقابت‌پذیری مطب‌های دندانپزشکی امروزی کمک می‌کند و به نفع پزشک و بیمار است.

«بهبود فرآیند کاری ایمپلنت و سهولت استفاده یک اصل راهنما برای Vatech است.» لوئیس دی فیلیپو، معاون فروش Vatech America، می‌گوید: «این همکاری با SICAT برای همه مشتریان Vatech یک راه‌حل راهنمای جراحی جهان شمول به مجموعه نرم‌افزارهای Ez3Di Vatech اضافه می‌کند. علاوه بر این، این همکاری یک مسیر جدید برای صاحبان CEREC فراهم می‌کند تا از تجهیزات برداشت دیجیتالی و CAD/CAM مورد علاقه شان، با نوآوری‌های سه‌بعدی Vatech استفاده کنند.»

«مصرف‌کننده صنعت دندانپزشکی امروز شایسته بهترین گزینه‌های درمانی ممکن است. یکپارچه‌سازی مجموعه SICAT با مجموعه کامل تجهیزات تصویربرداری سه‌بعدی Vatech اکنون به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ای ایده‌آل را برای بیماران خود فراهم آورند. این بسته، همچنین دندانپزشک را با یک فرآیند کاری دیجیتال کامل که نتایج دقیقی را از طریق راهنماهای جراحی SICAT تولید می‌کند، مجهز می‌کند.» کریگ هنینگز، رئیس SICAT-US، می‌گوید: «موفقیت دندانپزشک از طریق پشتیبانی بالینی گسترده به دست می‌آید. با استفاده از هوش مصنوعی، SICAT می‌تواند راهنمای دیجیتالی سریع را برای چاپ سه‌بعدی در مطب ارائه دهد. در کمتر از ۲۰ دقیقه، دندانپزشک یک فایل STL آماده چاپ دریافت می‌کند که با تمام چاپگرهای سه‌بعدی سازگار است. ما درباره این ویژگی و همکاری با Vatech و SICAT بسیار امیدوار هستیم.»

درباره SICAT

SICAT که در سال ۲۰۰۴ تأسیس شده است، به طور موفقیت‌آمیزی کار توسعه و بازاریابی نرم‌افزارهای تحلیلی و برنامه‌ریزی سه‌بعدی، راهنماهای جراحی و ابزارهای درمانی را برای بسیاری از رشته‌های دندانپزشکی در مقر اصلی خود در شهر بُن آلمان انجام میدهد. از ۱ ژانویه ۲۰۱۹ SICAT به عنوان یک شرکت کاملاً مستقل فعالیت می‌کند. SICAT در ژوئن ۲۰۱۹ برنده جایزه معتبر Cellerant Best of Class Award شد. برای اطلاعات بیشتر درباره SICAT، لطفاً به وب‌سایت www.sicat.com مراجعه کنید.

درباره Vatech

Vatech یک شرکت پیشرو در زمینه تصویربرداری دندانپزشکی است که در توسعه، تولید و فروش طیف گسترده‌ای از محصولات تصویربرداری دندانپزشکی تخصص دارد. مجموعه محصولات متنوع آن شامل دستگاه‌های داخل دهانی، دستگاه‌های CT دو‌بعدی و سه‌بعدی و نرم‌افزارهای دندانپزشکی است که در مطب‌های دندانپزشکی به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. Vatech همچنین به عنوان یکی از برجسته‌ترین شرکت‌ها در بازار جهانی شناخته می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره Vatech، لطفاً به وب‌سایت www.vatech.com مراجعه کنید.

 

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید